Je PR “anopapoušků” to, co Češi potřebují

Pořád jim to lidi žerou, procenta musí udržet zaplacení PR našeptávači za každou cenu?

Řídí Babiš své papoušky bez veřejných názorů hlavně pomocí placených našeptávačů, nebo jim ponechal ještě trochu z vlastních mozků?

Poslouchají lidé líbivou komunikaci, kterou Babišovo loutky jen tupě čtou na tiskových konferencích?


Na povrch vyplouvají další a další důkazy o tom, že práce a výsledky nejsou tím prvním, co určuje, kdo bude mít nejvíc procent, ale marketingově promyšlená prohlášení na hraně pravdy a lží, která se jen lidem líbí.

Dnes lidé neposlouchají politiky, mající své chyby a názory, které nemusí být vždy přijaty jen hlasitým potleskem, ale hlavně najaté papoušky, kteří mají Babišem řízené marketéry a umí přečíst to, co mají pro svou roli připraveno oznámit lidu tak, aby se to lidem hlavně líbilo.

Kdo čeká, že bude líp, bude se muset postavit do hodně dlouhé fronty, protože líp už bylo, ale už dávno.

Vystřelování ministrů z židlí odhaluje následující článek včetně důkazů o tom,  jak to ve skutečnosti je.


Doprovod na cestě k politickým sebevraždám. Kdo je muž za Prymulovými zády

„Jsem najatý panem Babišem. To je můj klient, to je můj šéf,“ říká Marek Hanč, člověk, který byl během pandemické krize vyslán na resort zdravotnictví pomáhat už dvěma ministrům. Kariéra obou, Vojtěcha i Prymuly, skončila demisí.

Jeho úkolem bylo udělat z profesora epidemiologie Romana Prymuly politicky srozumitelnou a pro lidi důvěryhodnou figuru. Marketingový expert hnutí ANO Marek Hanč už ale „pohřbil“ druhého ministra zdravotnictví. Po pádu Adama Vojtěcha to alespoň prozatím vypadá, že stejně dopadne i Prymula.

Hanč vždy zdůrazňuje pravidlo svého šéfa Andreje Babiše, že „nemá být vidět“. Proto se tak urputně bránil záběrům televizní kamery, která ho zachytila v přítomnosti ministra. „My máme ten systém takový, že pomáháme ministrům průběžně. Já jsem dostal na starost zlepšení komunikace,“ odpověděl Hanč Seznam Zprávám, jaká je přesně jeho role na Ministerstvu zdravotnictví.