Volí Babiše za drobné

Stále veliká skupina lidí propadající Babišovo mámení jsou senioři, kteří chodí k volbám za pár korun k důchodu, třeba i se zlomenýma nohama. Berou volby jako povinnost a pravidelně volí téměř bez výjimky.

Marketingově se na seniory dá zaútočit dost složitě, ale regálový marketing by se dal využít i jinak. Každý má nějakou tu fintu jak prodat politické poskoky a posluhovače, pro ušlechtilé cíle.

“Seniorpas”, karta se slevami, kterou získá zdarma každý důchodce. Kromě toho, že je sumářem slev, jež každý získá po vyplnění na pokladně obchodu jednotlivě a má karet více, tak zde je vše pod jednou kartou, a to je příjemné. I další výhody senioři jistě ocení.

Ale i senioři musí vyplnit formulář, který obsahuje několik údajů kromě jména a příjmení.

Například záliby, kde stačí  označit s pestré nabídky od zahrádkaření, přes výlety až po fotografování. A na víc jsou zde kolonky s emailem a mobilním číslem, které když vezmou do rukou správní marketéři, tak seniorům nabídnou vše, co si přejí a dokonce i něco navíc.

Když připomeneme, že celou akci převzali politici z hnutí ANO s těmi nejlepšími úmysly je jasné, že citlivé údaje od tisíců seniorů jsou ve správných rukách a zaručeně se nezatoulají k laciným regálovým marketérům, kteří útočí na lidi tím nejpovrchnějším způsobem a vůbec ne k dravým týmům politických stran a hnutí.

Mnoho těch, co mají senior pas už bylo mimo jiné i na výletu na Čapím hnízdě a zadarmo. Stovky miliónů na propagaci pak zaplatí EU a my všichni.

Možná bude dobré, zeptat se svých babiček a dědečků, kteří mají seniorpas, jaké e-maily, sms zprávy či jiné nabídky od té doby a od koho dostávají. A hlavně půl roku před volbami jestli zase nebude něco úplně zadarmo, co pak zaplatíme dvakrát všichni.

V roce 2017 podle agentury Median dostal Babiš od penzistů 41 procent a od mladých 14 procent hlasů.